Prvňáčci absolvovali diagnostiku raných matematických dovedností

V rámci projektu Matematika bez bariér patří naše škola do skupiny více než 1000 škol, které v říjnu 2024 provedly v aplikaci Včelka diagnostiku raných matematických dovedností v první třídě.

Naši prvňáčci Skřítci měli možnost zábavnou formou řešit na tabletech matematické úlohy. Cílem projektu je odhalit případné mezery v matematických dovednostech, které brání prvňáčkům v porozumění nového učiva hned od začátku školní docházky. Včasná identifikace těchto mezer je důležitá pro jejich úspěšný rozvoj v matematice v dalších letech.

Součástí výstupů je barevný vizuální přehled dovedností (silných a slabých stránek), co případně co nejdříve doplnit, ale také pravděpodobné příčiny chybějících znalostí i doporučení dalšího postupu.

Prvňáčci mají důležitý krok za sebou a my se těšíme na jejich pokroky!                                                                         Mgr. Milada Henclová

  • M_diagnostika_1_A_rijen_2024_5
  • M_diagnostika_1_A_rijen_2024_1
  • M_diagnostika_1_A_rijen_2024_2
  • M_diagnostika_1_A_rijen_2024_4
  • M_diagnostika_1_A_rijen_2024_3