Napište nám

Zavolejte nám

775 845 564

Školní výlet 9. A do Borovinky – červen 2023

Dne 14. června 2023 jsme se my, 9. třída ZŠ a MŠ Bohuslava Reynka, vydala na dvoudenní výlet s paní učitelkou Dvořákovou a paní učitelkou Časarovou do rekreačního střediska Borovinka, které se nachází u Bystřice nad Pernštejnem. Hned ráno se doprava zkomplikovala, protože ranní vlak měl nehodu s autem, takže naše cesta nakonec začala z Lípy autobusem do Havlíčkova Brodu a následně vlakem. Po dlouhé cestě jsme se ubytovali ve svých pokojích. Zbytek odpoledne třída hrála volejbal, tenis nebo minigolf. Většina třídy se pak šla vykoupat do bazénu. K večeři jsme měli výborné kuře s rýží. Večer jsme mohli být na pokojích u kamarádů nebo jen odpočívat. Druhý den byla v 8 hodin ráno snídaně v podobě švédského stolu. Dopoledne byl v programu Airsoft, ze kterého si někteří spolužáci odnesli několik modřinek. Po airsoftu jsme se přesunuli kousek dál do lanového parku. Ti, kteří lézt nechtěli, měli možnost vyzkoušet lukostřelbu. K obědu byla koprová polévka, kterou málokdo snědl. Jako hlavní chod byl řízek s brambory, ten nám moc chutnal. Sbalili jsme se a po chvíli klidu jsme šli na autobus. Ze Žďáru nad Sázavou jsme se vlakem v 16 hodin vrátili zpět do Lípy. Všichni jsme pak byli unavení, ale výlet jsme si užili.